Pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas
Mūsų prekės siunčiamos kurjerių tarnybos Omniva arba LP Express pagalba. Pristatymo laikas: 3-7 darbo dienos.
Prekių grąžinimas
Jei turite dvejonių dėl tinkamo dydžio ar modelio, kreipkitės konsultacijos el. paštu info@omaking.lt arba telefonu +37067132759. Mes mielai patarsime, be to, tai padės išvengti ilgos grąžinimo-keitimo procedūros.
Jei prekės netiko, kokybiškas prekes originalioje pakuotėje galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos prieš tai mus informavę. Grąžinamas prekes galite atsiųsti tuo pačiu adresu naudojantis kurjerio paslaugomis. Sumokėti pinigai, įskaitant apmokėtas prekės pristatymo išlaidos bus grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie norą gražinti prekės pateikimo dienos. Mes (pardavėjas) turime teisė negrąžinti pinigų, kol negausime prekės arba mums bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
Prekių pristatymo ir grąžinimo taisyklės
1. Prekių pristatymo tvarka
1.1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
1.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis "Pristatymo"skiltyje nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
1.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
1.6. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.
1.7. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai OmaKing.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
1.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
2. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
2.1. Visoms prekėms taikomi įstatymo nustatyti garantiniai terminai.
2.2. Kiekvienos OmaKing.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
2.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
3. Prekių grąžinimas ir keitimas
3.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis įstatymų patvirtintomis taisyklėmis.
3.2. Kokybiškas prekes Pirkėjas gali grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo (pristatymo) dienos, apie tai informuodamas Pardavėją, grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Nekokybiškoms prekėms taikoma įstatyminė dviejų metų garantija. Garantija nesuteikiama, jei avalynė nešiojama ne pagal paskirtį ar sezoną arba sugadinta mechaniškai. Garantija netaikoma avalynės priežiūros priemonėms, vidpadžiams, raišteliams, įdėklams.
3.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Tuo atveju, kai Pirkėjo grąžinama prekė Pardavėjui siunčiama naudojantis kurjerinių tarnybų paslaugomis, ši prekė prieš siunčiant turi būti įdedama į papildomą (apsauginę) pakuotę.
3.4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Naudojantis kurjerio paslaugomis, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas.
3.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
4. Teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka
4.1. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą.
4.2. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
4.3. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.